Diákigazolvány igénylés

 

Általános tájékoztató a teljesen elektronikus diákigazolvány igénylési folyamatról

 

1) Általános tudnivalók:

2011. december 30-án megjelent az oktatási igazolványokról szóló 362/2011. (XII. 30.) kormányrendelet. A Korm. rend. rendelkezései alapján 2012. január 1-jétől a diákigazolvány igénylési folyamata teljesen elektronikus. A diákigazolvány igénylés menete 2012. február 6-tól megváltozott!

2) Fénykép és aláírás elkészítése, adatok pontossága:

A fénykép és aláírás felvételét az új igénylési folyamat szerint az okmányirodák végzik külön ingyenes szolgáltatásként.

A fényképezési szolgáltatás igénybevételéhez az alábbi iratokat kell a jogosultnak az okmányirodában bemutatnia:

a.)    Születési anyakönyvi kivonat és lakcímkártya vagy

b.)    Egyéb érvényes személyazonosító okmány (személyi igazolvány, útlevél) és lakcímkártya.

Az eljárás részeként a jogosult egy Nemzeti Egységes Kártyarendszer adatlapot kap az okmányirodai ügyintézőtől, melyen a nyilvántartásban szereplő adatok, a fénykép és 14. éven felüli jogosult aláírása szerepel.

A tanuló (szülő) az intézményi ügyintézőnél jelenti be a diákigazolvány igényét, az okmányirodán kapott adatlap leadásával.

3) A diákigazolvány postázása:

Az elkészült diákigazolványt a Korm. rendelet rendelkezései szerint az intézménybe postázzák.

Linkek
Iskolánk elérhetőségei

Kesjár Csaba Általános Iskola

2040 Budaörs, Őszibarack utca 29.
 
Titkárság Tel.:06-23-415-607
Tanári: 06-23-415-551
OM szám: 037740
 
e-mail:
kesjarcs @kesjarcs.edu.hu
igazgato @kesjarcs.edu.hu

web: www.kesjarcsabaiskola.hu

        
 
Üzenetküldés